kamers en gebouwen - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marijke - WaarBenJij.nu kamers en gebouwen - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Marijke - WaarBenJij.nu

kamers en gebouwen

Blijf op de hoogte en volg Marijke

01 Februari 2014 | Spanje, Salamanca

Vandaag hebben we 3 kamers bekeken. Bij de eerste kamer werden we ontvangen door een super schattig opaatje, waardoor we al bijna de kamer wilde nemen, maar toen we de badkamer en de keuken zagen veranderde dit idee al snel. Voor de 2e kamer hadden we een aantal uur te gaan, dus we hadden van te voren al echte toeristjes bezienswaardigheden opgezocht en die weest te bekijken. De meeste konden we niet naar binnen dat was wel jammer, maar alle gebouwen zijn hartstikke mooi. ookal is het geen monument, elk gebouw is zo oud dat het een monument had kunnen zijn. De tweede en derde kamer waren eigenlijk ook niet veel soeps en werden bewoond door wat rare mensen (een tand missende en rasta's). Tussendoor heb ik mijn nieuwe liefde en aanwinst gekocht, een tas bij de mango, en nee er is geen prijsverschil met nederland. en hebben we churros gegeten die gek genoeg best moeilijk te vinden was.

Door de afgelopen dagen allerlei talen (nederlands, engels, spaans) te hebben gepraat en geluisterd en de vele wandelingen, waren we best moe geworden en hebben we in het hostel in bed series gekeken op onze laptops. we ontmoetten toen ook ons nieuwe kamergenootje, een meisje uit mexico. Daar hebben we 's avonds ook mee in het cafe gezeten en ook nog met een jongen uit nieuw-zeeland en een meisje uit italie. Na een afsluitend shotje tequilia van de eigenaar van het hostel, zijn we naar het hostel gegaan en we gaan dadelijk slapen.

Morgen moeten we voor 12 uur uitchecken want dit wordt de laatste nacht hier. we kunnen morgen avond naar onze kamer. Het wordt het allereerste appartement wat we hebben gezien gisteren. Dus lekker overhuizen en eindelijk alle spullen uitladen.

• 03 Februari 2014 - 23:04

Bernadette:

Heel veel plezier in jullie nieuwe woning. :)